Selasa

Jika Aku Jatuh Hati Untuk Bercinta

ONG AKU ERATU NU INAWOH MUSERENG

Ya Allah,ong aku eratu nu inawoh musereng,
Ta’aki aku nu sereng-sereng yang bana-bana Ecinta se-Ikau,
So,mutambah esuang kebesaganku Ecinta se-Ikau

Ya Muhaimin, Ong aku eratu nu inawoh mosereng,
Jagaie yoh cintaku too seiyoh,so’ dai kelobih cinta ku itonoh se-Ikau..

Ya Allah, Ong aku eratu nu inawoh musereng,
Ijino’yoh aku menudul nu inawoh niyoh yang bana-bana Ekasih se-Ikau,
So’ dai erato’ aku selalom nu cinta nafsu..

Ya Rabbana,ong aku eratu nu inawoh
Tonggoi’ yoh inawohku too seiyoh, so’ dai mupaling ungkiat seinawoh-Mu

Ya Rabbul Izzati,Ong aku keendom,
Endomi aku seiyoh yang keendom ne syahid selalan-Mu

Ya Allah,ong aku keendom,
Tonggoi’ endom ku se iyoh so’ dai aku elalai mengendom nu syurga-Mu

Ya Allah, ong aku mengenikmat nu cinta Serong-serong-Mu,
Adang nikmat iri kelobih nu nikamat bermunajat selintonga’ nu awi..

Ya Allah,ong aku eratu inawoh seKekasih-Mu.
Adang biari aku eratu selalom lelanan elangau menyeru selobou se-Ikau.

Ya Allah, ong halalan Mu aku keendom seKekasih-Mu,
Adang pebiari aku mengelampau nu batas sampai yoh elupanan cinta hakiki om endom abadiku hanya se-Ikau.

Ya Allah Ikau keiloh bahawa inwoh too neke impog selalom nu cinta se-Ikau,
Nekesambat setaat se-Ikau,
Musatu seido’ nu dakwah-Mu,
Mupadu selalom nu mengebila nu syariat-Mu,
Besagi yoh Ya Allah ikatan niyoh..
Kekali yoh Cinta niyoh,
Tuduki yoh lalan-lalan niyoh,
Penuhi yoh inawoh-inawoh too nu nur om hidayah-Mu yang dai epudar,
Lapangi yoh kuab-kuab mayih se limpahan nu iman se-Ikau om lingkat mutawakal selalan-Mu…

Amin Ya Rabbal ‘Alamin….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan